• Meer dan 25 jaar een succes!
  • Vandaag besteld = gegarandeerd vandaag verzonden*
  • Vanaf € 50,00 GRATIS verzenden* !

Is het product defect na 14 dagen, dan kunt u het product laten repareren.
Op alle producten bieden we u bij particulier gebruik 2 jaar garantie op fabricagefouten. Bij professioneel gebruik is de garantie 1 jaar.
Producten van het merk Silverline, GMC en Triton dienen voor garantie, binnen 30 dagen na factuurdatum te worden geregistreerd.
Registreert u zich binnen 30 dagen op de site van Jasic, dan kunt u de garantie verlengen tot 5 jaar.

Reparatie binnen de garantie
Een reparatie binnen de garantie is kosteloos.
1ekeus volgt hierbij de garantievoorwaarden van de fabrikant. Voldoet uw defecte product aan deze voorwaarden, dan zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk weer een goed werkend product in huis hebt.
Het is niet mogelijk om een product te laten repareren bij 1ekeus dat elders is aangeschaft.
Om een product ter reparatie aan te bieden, dient u van te voren telefonisch contact met ons opnemen, of per mail.
Vul het reparatieformulier in dat u van ons krijgt gemaild en voeg het bij het te repareren product.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn voor eigen rekening. 
U kunt het pakket, voldoende gefrankeerd, verzenden naar onderstaand adres: 
1ekeus.nl
Molendijk 57
4339 AC Nieuw- en St Joosland.
Zorgt u ervoor dat u een verzendbewijs ontvangt.

Reparatie buiten de garantie
Niet alle reparaties vallen binnen onze garantievoorwaarden. Is uw product na 2 jaar defect?
Of is uw product defect als gevolg van ondeugdelijk gebruik, val-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen we graag voor je op.
Echter valt dit niet binnen de garantie van 1ekeus.
De specialisten op de retourenafdeling gaan u in dit geval een reparatievoorstel doen waar kosten aan verbonden zijn.
Geen zorgen, we gaan de reparatie pas in gang zetten als u akkoord bent gegaan met het voorstel.
Reeds gemaakte verzendkosten dient u wel te betalen.

Onderzoekskosten
Om het product te repareren zal de externe reparateur onderzoek moeten doen naar de schade.
Indien de reparatie niet binnen de garantie valt, brengt de reparateur of fabrikant hier onderzoekskosten voor in rekening.
Deze kosten dient u alleen te betalen als u niet akkoord gaat met de prijsopgave (lees hieronder).

Prijsopgave
Aan een reparatie zitten kosten verbonden. Indien de reparatie niet binnen de garantie valt, brengen wij deze reparatiekosten in rekening.
Dit doen we in de vorm van een prijsopgave die je ontvangt per mail zodra de externe reparateur uw product heeft onderzocht.
We zetten de reparatie pas in gang als u akkoord bent met de prijsopgave.U kunt dit per mail bevestigen.
Zodra u akkoord bent, vervallen uiteraard de onderzoekskosten en betaal je alleen dat wat gespecificeerd is in de prijsopgave.
Als u het niet eens bent met de ontvangen prijsopgave, dan kunt u afzien van de reparatie. Reeds gemaakte verzendkosten dient u wel te betalen.
U ontvangt het product dan retour na betaling van de onderzoekskosten óf het wordt kosteloos en milieuvriendelijk vernietigd.

Product defect na reparatie
Dat is wel heel erg vervelend. Zeker gezien u het product al een tijdje kwijt bent geweest tijdens de reparatie.
Toch zit er niets anders op dan de procedure nogmaals op te starten. 

Verplicht registratie voor garantie.
De merken Jasic, Silverline, GMC en Triton, vragen u te registreren om gebruik te maken van hun fabrieks garantie.
De registratie dient te gebeuren binnen 30 dagen na factuurdatum.
Bent u te laat met registreren, dan wordt de garantie beperkt tot 30 dagen.
Door op het betreffende logo te klikken, wordt u automatisch doorverwezen naar de juiste registratie pagina.

Indien u hulp nodig heeft bij het registreren, kunnen wij u altijd assisteren.
Hiervoor kunt u telefonisch ( 0118603281 ) of per mail ( info@1ekeus.nl ) contact met ons opnemen.

Uiteraard staan wij ook tot uw beschikking voor al uw andere vragen.