• Meer dan 30 jaar een succes!
      • Vandaag besteld = vandaag verzonden*
      • Vanaf € 50,00 (tot 31 kg) GRATIS verzenden* !
      • Alles uit eigen voorraad leverbaar* !

Klantenservice

Leveringstijd

Bestellingen vanaf € 50,00 worden voor leveringen tot 31 kilo in Nederland en België, indien vooruit betaald, gratis verzonden.
Voor bestellingen die zwaarder zijn dan 31 kilo wordt een bijdrage in de verzendkosten berekend, over het exacte bedrag wordt u geïnformeerd voordat afgerekend wordt.

Wij hanteren een grote voorraad. Daarom kunnen wij bestellingen snel uitleveren.
Uw bestelling kan in Nederland of België bezorgd worden.
Afhankelijk van het gewicht en de omvang van het pakket, zal uw bestelling met POSTNL of met TRANSMISSION worden verzonden.
U ontvangt de dag van verzending een email, met daarin de informatie omtrent de levering van de bestelling.
Wij streven ernaar om in samenwerking met het vervoerbedrijf, de bestelling de volgende werkdag bij u af te laten leveren.
Helaas kan het voorkomen dat de levering onderweg vertraging oploopt. In dat geval adviseren wij u de track&trace in de gaten te houden.

Is uw pakket lichter dan 31 kilo:
Ontvangen wij uw bestelling en betaling op werkdagen voor 17:30, dan zal uw bestelling nog dezelfde dag worden meegegeven voor verzending.

Is uw pakket zwaarder dan 31 kilo:

    • * Ontvangen wij uw bestelling en betaling op werkdagen, voor 15:00 dan zal uw bestelling nog dezelfde dag worden meegegeven voor verzending.
    • * Weegt het pakket meer dan 31 kilo dan wordt de bestelling als palletlevering met TRANSMISSION, verzonden. U ontvangt van ons de dag van verzending een mail met een Track & Trace link. Hiermee kunt u de status van de zending vanaf de volgende werkdag volgen.
    • * De levertijd van zendingen zwaarder dan 31 kilo bedraagt 1 á 2 werkdagen. Wij vragen u telefonisch berikibaar te zijn voor de vervoerder in verband met de levering van uw bestelling.

    Bij het opgeven van het afleveradres dient u rekening te houden met:

          • * Het afleveradres dient volledig en officiëel te zijn.
          • * Is het afleveradres op een bungalow- of recreatiepark gelegen, dan dient u dit bij bestelling kenbaar te maken.
          • * De bezorger moet het afleveradres, ongehinderd, zonder slagboom of hek kunnen bereiken.
          • * Indien een bestelling niet bij de buren afgeleverd mag worden, dient u dit bij de bestelling kenbaar te maken.

    U ontvangt altijd een email van ons met daarin informatie een linkje met de trackinggegevens.
    Hiermee kunt u de status van het pakket volgen en het tijdsvenster waarin u de bezorger kunt verwachten.

    Foutafleveradres als bestelling reeds verzonden is:
    Heeft u bij uw bestelling een fout of onvolledig afleveradres opgegeven waardoor de bezorger uw bestelling niet heeft kunnen afleveren, dan zullen er € 15,00 extra kosten in rekening gebracht worden. Bij pallets bedragen de extra kosten € 45,00. Controleer daarom de adresgegevens, vermeld op de bevestigings mail van uw bestelling.

    Annulering als de bestelling reeds verzonden is:
    Wilt u de bestelling annuleren op het moment dat deze al verzonden is, dan is dit alleen mogelijk door de zending te retourneren aan 1ekeus. Verzendt het artikel met bijgevoegd het retourformulier, en de factuur, samen met de bijgeleverde accessoires, gebruiksaanwijzing in de originele doos retour naar 1ekeus.
    Voor meer informatie over de verzending van uw bestelling, kunt u bellen naar onze klantenservice: 085-0580185 of mailen naar info@1ekeus.nl

    Schade bij ontvangst:
    Indien uw bestelling beschadigd of incompleet is bij ontvangst, dient u dit binnen 24 uur na aflevering aan ons te mailen.

    Betalen

    Er zijn bij 1ekeus verschillende betaalmogelijkheden.

          • iDeal (internetbankieren)
          • Bancontact/MrCash
          • Sofortbanking
          • PayPal
          • Bankoverschrijving

            U kunt het bedrag onder vermelding van uw ordernummer overschrijven naar onze rekening bij de Rabobank 
            IBAN: NL62RABO0347037488
            BIC: RABONL2U

    Klachten

    Schades aan bestellingen, of incomplete bestellingen dienen binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling te melden. Dit om de schade bij de betreffende transportorganisatie te kunnen melden. In overleg met u zullen we dan naar een oplossing kijken.
    Indien u, ondanks onze inspanningen, een klacht heeft, dan kunt u dit kenbaar maken door te mailen naar info@1ekeus.nl.  Uiteraard zullen wij alles in het werk stellen om tot een oplossing te komen.  Lukt dit niet, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Retourneren

    Is de bestelling niet wat u heeft verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem.
    U kunt uw aankopen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, print het online retourformulier en vul dit in.
    Na het melden van de retour en het invullen van dit formulier heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

    Hoe u de bestelling kunt retourneren:

    Het is mogelijk om het artikel naar ons terug te sturen. 

    Vul het formulier in en doe dit in de originele doos van het betreffende artikel.
    Zorg dat het artikel compleet is. Dit wil zeggen dat alle meegeleverde boekjes, gebruiksaanwijzingen
    en accessoires in de doos moeten zitten. Het artikel mag niet reeds in gebruik zijn genomen.
    Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
    U kunt het pakket, voldoende gefrankeerd, retourneren naar onderstaand adres:
    1ekeus.nl
    Pannenweg 316
    6031RK Nederweert.
    Zorgt u ervoor dat u een verzendbewijs ontvangt.
    Het volledige aankoopbedrag wordt na ontvangst en na beoordeling van de goederen,
    teruggestort op dezelfde rekening waarmee u de bestelling heeft betaald.

    Uitzonderingen:
    Producten in geopende blisterverpakking.
    Producten welke met speciaal vervoer moeten worden verzonden, kunnen niet zonder meer retour.
    Hiervoor kunt u ons bellen om een afspraak te maken. De kosten zijn gemiddeld 10 tot 15% van de aanschafwaarde.
    Speciaal bestelde artikelen, zoals machine onderdelen zijn zo specifiek dat ze niet retour gezonden kunnen worden.

    Om uw retour zo snel mogelijk af te kunnen handelen, vragen wij u van te voren contact met ons op te nemen.
    Dit kan telefonisch of per mail.