FAQ
Bestellen
Ik heb een dubbele bestelling geplaatst; Wat nu?Nadat u bent ingelogd kunt u de gespaarde kluspunten verzilveren bij het plaatsen van de bestelling.
Klik hier voor meer informatie over de kluspunten.
Een account kan handig zijn bij een volgende bestelling.
Uw adresgegevens blijven voor u bewaard. Een volgende keer hoeft u alleen nog maar in te loggen en uw adresgegevens worden automatisch ingevuld.
Tevens kunt u, door een bestelling te plaatsen terwijl u bent ingelogd, sparen voor kluspunten. Voor iedere kluspunt heeft u recht op korting. U krijgt er 100 van ons als welkomstkado.
U hoeft niet bang te zijn dat u uw wachtwoord vergeet. U kunt altijd uw wachtwoord opvragen door uw emailadres in te vullen.
Soms is de voorraad van een artikel 1 stuks. Hierdoor kan het zijn dat het artikel niet meer bestelbaar is nadat u de bestelling heeft geplaatst.
Twijfelt u, neem dan gerust contact met ons op.
Betalen
Kan ik achteraf betalen met bankoverschrijving?Het is helaas niet mogelijk om achteraf, na ontvangst van de bestelling te betalen met bankoverschrijving.
Verzenden
Worden pakketten naar een postbus verzonden?Pakketten tot 31,5 kilo worden met PostNL verstuurd. Is het pakket zwaarder, dan wordt uw bestelling verzonden met TransMission. Helaas kunnen deze pakketten niet worden afgeleverd bij een postbus.
Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren. Op de afrekenpagina zet u het vinkje uit bij "Verzenden naar hetzelfde adres". Er verschijnen een paar extra velden waar u het afleveradres kunt invullen.
Dit kan vooral handig zijn als u bijvoorbeeld verwacht niet thuis te zullen zijn om het pakket in ontvangst te nemen. U kunt de bestelling ook naar vrienden, familie, buren of een werkadres versturen waar wel iemand aanwezig zal zijn.
Om typefouten te voorkomen worden alle adressen automatisch overgenomen op facturen en verzendlabels. Controleer uw afleveradres dus nauwkeurig! Geeft u een fout adres op, bijvoorbeeld een verkeerde postcode - straat combinatie of postcode - huisnummer combinatie, dan wordt dit ook zo op het verzendlabel vermeld. De chauffeur zal hierdoor de bestelling niet kunnen afleveren. Het pakket zal vervolgens retour naar 1ekeus komen. Voor een extra aanbieding van de bestelling of adres wijziging brengt de transporteur helaas extra kosten in rekening. Deze extra kosten, met een minimum van € 15,00, komen helaas voor uw rekening. Adreswijzigingen nadat het pakket al mee is voor verzending is nooit kosteloos!!
Bestellingen vanaf € 50,- tot 31 kg worden gratis in Nederland verzonden.
Leveringen naar België worden tot 31 kilo en bij besteding van minimaal € 50,- gratis verzonden.
Voor leveringen naar Nederland & België boven de 31 kilo worden de verzendkosten automatisch berekent in de winkelwagen.
Heeft u de mail met de track & trace gegevens niet ontvangen, dan kan het mailtje in de spambox of de ongewenst mailbox zitten. Ook als u een verkeerd emailadres op heeft gegeven bij het plaatsen van de bestelling, ontvangt u geen mail met de track & trace gegevens.
Pakketten tot 31,5 kilo worden verzonden met PostNL. Bij deze pakketten is het mogelijk om uw pakket af te halen bij een PostNL lokatie.
Kies de lokatie op de ( www.postnl.nl/locatiewijzer ) PostNLsite. Vermeld deze lokatie bij de opmerkingen en wij zorgen er voor dat u het pakket daar af kan halen.
BTW vrije leveringen
BTW vrije facturenAl onze prijzen zijn inclusief BTW.
Indien u beschikt over een geldig Belgisch BTW nummer is het mogelijk om uw bestelling BTW-vrij te ontvangen.
Het BTW-nummer wordt gecontroleerd op de website van de Europeese Comissie.
Tijdens het afreken proces, de laatste stap, wordt uw BTW-nummer gevraagd.
Het BTW-nummer dient te beginnen met BE gevolgd door enkel cijfers. Dus geen spaties, punten of strepen. Bijvoorbeeld: BE0123456789.
Als u het BTW-nummer ingevoerd heeft wordt dit meteen gecontroleerd. Is het een geldig BTW-nummer, dan wordt de bestelling direct BTW-vrij opgesteld.
Het adres dat op de factuur wordt vermeld, dient exact overeen te komen met het adres behorend bij het BTW-nummer.
Garantie
Hoelang garantie zit er op mijn aankoop?Niet alle reparaties vallen binnen onze garantievoorwaarden. Is uw product na 2 jaar defect? Of is uw product defect als gevolg van ondeugdelijk gebruik, val-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen we graag voor u op. Echter valt dit niet binnen de garantie van 1ekeus. De specialisten op de retourenafdeling gaan u in dit geval een reparatievoorstel doen waar kosten aan verbonden zijn. Geen zorgen, we gaan de reparatie pas in gang zetten als u akkoord bent gegaan met het voorstel.
Wordt uw machine door een externe partner onderzocht, dan dient u er
Afhalen
Kan ik mijn bestelling ophalen?Het is mogelijk om uw bestelling op te halen bij 1ekeus in Nederweert. U kunt dit aangeven bij de bestelling in de winkelwagen.
De bestelling kan vervolgens op afspraak worden afgehaald.