• Meer dan 25 jaar een succes!
  • Vandaag besteld = gegarandeerd vandaag verzonden*
  • Vanaf € 50,00 GRATIS verzenden* !

FAQ

Bestellen

Ik heb een dubbele bestelling geplaatst; Wat nu?
Dubbele bestellingen worden er altijd door ons uitgehaald. De bestelling die u betaald, zal worden geleverd. De overige bestelling(en) zullen worden geannuleerd. Heeft u de dubbele bestelling ook betaald, dan zal het bedrag op uw rekening worden terug gestort. Bij twijfel, mag u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Ik ben een particulier, kan ik ook een bestelling plaatsen?
Ook particulieren zijn van harte welkom om een bestelling te plaatsen. Het veld bedrijfsnaam is dan ook niet verplicht, u kunt dit veld gewoon leeg laten.
Mijn email adres wordt niet geaccepteerd bij het afronden van de bestelling; Wat nu?
Indien u bij het afronden van de bestelling, op de checkout pagina, een melding krijgt dat het emailadres onjuist is, komt dit vaak doordat er gebruik wordt gemaakt van de functie "automatisch aanvullen". Vaak wordt er dan een spatie mee gekopieerd die voor de mens niet zichtbaar is, maar voor het systeem wel. Typ dus uw complete emailadres, letter voor letter.
Hoe kan ik mijn kluspunten verzilveren?

Nadat u bent ingelogd kunt u de gespaarde kluspunten verzilveren bij het plaatsen van de bestelling.

Klik hier voor meer informatie over de kluspunten.

Is het nodig om een account aan te maken?
Het is niet verplicht om een account aan te maken als u bestelling wilt plaatsen.
Een account kan handig zijn bij een volgende bestelling.
Uw adresgegevens blijven voor u bewaard. Een volgende keer hoeft u alleen nog maar in te loggen en uw adresgegevens worden automatisch ingevuld.
Tevens kunt u, door een bestelling te plaatsen terwijl u bent ingelogd, sparen voor kluspunten. Voor iedere kluspunt heeft u recht op korting. U krijgt er 100 van ons als welkomstkado.
U hoeft niet bang te zijn dat u uw wachtwoord vergeet. U kunt altijd uw wachtwoord opvragen door uw emailadres in te vullen.
Artikel niet meer op voorraad nadat de bestelling is geplaatst.
Zodra u een bestelling plaatst, worden de betreffende artikelen voor u gereserveerd.
Soms is de voorraad van een artikel 1 stuks. Hierdoor kan het zijn dat het artikel niet meer bestelbaar is nadat u de bestelling heeft geplaatst.
Twijfelt u, neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang de bestelling nog niet verzonden is, kunt u de bestelling annuleren door dit per mail aan ons kenbaar te maken. Is de bestelling reeds betaald, dan ontvangt u het betaalde bedrag retour. Is de bestelling reeds bij 1ekeus afgehaald of heeft u de bestelling al ontvangen, dan is een kosteloze annulering niet mogelijk. U heeft dan wel het recht van retour.

Betalen

Kan ik achteraf betalen met bankoverschrijving?

Het is helaas niet mogelijk om achteraf, na ontvangst van de bestelling te betalen met bankoverschrijving. U heeft wel de mogelijkheid om contant te betalen bij aflevering van uw bestelling. Omdat dit een financiële handeling is, berekend de vervoerder hier een extra tarief voor.

Bestellingen die onder rembours worden verzonden worden altijd bezorgd met het zakelijke netwerk van DHL. Dit wil zeggen dat u de chauffeur van DHL de volgende werkdag tijdens kantooruren kunt verwachten.

 

Verzenden

Worden pakketten naar een postbus verzonden?

Pakketten tot 31,5 kilo worden met DHL verstuurd. Daarom is het niet mogelijk om uw bestelling bij een postbus te laten afleveren. Het is wel mogelijk om een pakket die niet groter dan 80 x 50 x 35 cm en lichter dan 20 kilo zijn, bij een DHL parcelshop te laten afleveren.

Indien uw bestelling voldoet aan de maximale afmeting en gewicht, dan zal u per mail de optie aangeboden worden om de bestelling naar een DHL parcelshop te laten leveren.

Wilt u voor het plaatsen van de bestelling weten of deze bij een Parcelshop geleverd kan worden, dan kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen. 

 

 

Kan ik de bestelling op een ander adres laten afleveren?

Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten afleveren. Op de afrekenpagina zet u het vinkje uit bij "Verzenden naar hetzelfde adres". Er verschijnen een paar extra velden waar u het afleveradres kunt invullen.

Dit kan vooral handig zijn als u bijvoorbeeld verwacht niet thuis te zullen zijn om het pakket in ontvangst te nemen. U kunt de bestelling ook naar vrienden, familie, buren of een werkadres versturen waar wel iemand aanwezig zal zijn.

Ik heb een verkeerd factuuradres ingevuld; Wat nu?
Heeft u bij het plaatsen van uw bestelling een verkeerd factuuradres ingevuld, dan kan dit worden aangepast zolang er nog geen factuur is opgesteld. Daarna zijn aanpassingen helaas niet meer mogelijk. Heeft u een verkeerd afleveradres ingevoerd, of wilt u het afleveradres wijzigen, dan is dit de dag van verzending mogelijk tot 16:30. Voor extra zware zendingen boven de 31,5 kilo kunnen adreswijzigingen de dag van verzending tot 12:00 worden doorgegeven.
Ik heb een fout afleveradres ingevuld; Wat nu?

Om typefouten te voorkomen worden alle adressen automatisch overgenomen op facturen en verzendlabels. Controleer uw afleveradres dus nauwkeurig! Geeft u een fout adres op, bijvoorbeeld een verkeerde postcode - straat combinatie of postcode - huisnummer combinatie, dan wordt dit ook zo op het verzendlabel vermeld. De chauffeur zal hierdoor de bestelling niet kunnen afleveren. Het pakket zal vervolgens retour naar 1ekeus komen. Voor een extra aanbieding van de bestelling of adres wijziging brengt de transporteur helaas extra kosten in rekening. Deze extra kosten, met een minimum van € 15,00, komen helaas voor uw rekening. Adreswijzigingen nadat het pakket al mee is voor verzending is nooit kosteloos!!

De tracking gegevens geven aan dat de bestelling geleverd is, ik heb alleen nog niets ontvangen.
DHL heeft een succesvolle afleverpercentage van 98%. Ondanks de inzet van de chauffeurs, kan de levering van uw bestelling vertraagd zijn. Dit kan door overmacht komen. Auto pech, wegwerkzaamheden of weersomstandigheden of een menselijke vergissing.
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,- worden, indien vooruit betaald, gratis in Nederland verzonden. 

Leveringen naar België worden tot 30 kilo en bij besteding van minimaal € 50,- gratis verzonden.

Voor leveringen naar België boven de 30 kilo worden de verzendkosten automatisch berekent in de winkelwagen. 

Wanneer ontvang ik de track & trace gegevens?
Na ontvangst van uw betaling, wordt de bestelling meegegeven voor verzending. Zodra het pakket voor het eerst gescand wordt, ontvangt u automatisch een mailtje met daarin de track & trace gegevens.
Heeft u de mail met de track & trace gegevens niet ontvangen, dan kan het mailtje in de spambox of de ongewenst mailbox zitten. Ook als u een verkeerd emailadres op heeft gegeven bij het plaatsen van de bestelling, ontvangt u geen mail met de track & trace gegevens.

BTW-vrije leveringen

BTW-vrije facturen

Indien u beschikt over een geldig Belgisch BTW nummer is het mogelijk om uw bestelling BTW-vrij te ontvangen.
Het BTW-nummer wordt gecontroleerd op de website van de Europeese Comissie.

Tijdens het afreken proces, de laatste stap, wordt uw BTW-nummer gevraagd.
Het BTW-nummer dient te beginnen met BE gevolgd door enkel cijfers. Dus geen spaties, punten of strepen. Bijvoorbeeld: BE0123456789.

Als u het BTW-nummer ingevoerd heeft wordt dit meteen gecontroleerd. Is het een geldig BTW-nummer, dan wordt de bestelling direct BTW-vrij opgesteld.

Het adres dat op de factuur wordt vermeld, dient exact overeen te komen met het adres behorend bij het BTW-nummer.

Garantie

Hoelang garantie zit er op mijn aankoop?
Is het product defect na 14 dagen, dan kunt u het product laten repareren. Op alle producten bieden we u bij particulier gebruik 2 jaar garantie op fabricagefouten. Bij professioneel gebruik is de garantie 1 jaar. Producten van het merk Silverline, GMC en Triton dienen voor garantie, binnen 30 dagen na factuurdatum te worden geregistreerd. Registreert u zich binnen 30 dagen op de site van Jasic, dan kunt u de garantie verlengen tot 5 jaar.
De garantietermijn is verlopen; Wat nu?

Niet alle reparaties vallen binnen onze garantievoorwaarden. Is uw product na 2 jaar defect? Of is uw product defect als gevolg van ondeugdelijk gebruik, val-, stoot-, of vochtschade? Dat lossen we graag voor u op. Echter valt dit niet binnen de garantie van 1ekeus. De specialisten op de retourenafdeling gaan u in dit geval een reparatievoorstel doen waar kosten aan verbonden zijn. Geen zorgen, we gaan de reparatie pas in gang zetten als u akkoord bent gegaan met het voorstel.
Wordt uw machine door een externe partner onderzocht, dan dient u er

Winkel

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Het is mogelijk om uw bestelling op te halen bij 1ekeus. U kunt dit aangeven bij de bestelling in de winkelwagen. 

Wat zijn de openingstijden?
Maandag  9:00 – 17:00
Dinsdag  9:00 – 17:00
Woensdag  9:00 – 17:00
Donderdag        9:00 – 17:00
Vrijdag  9:00 – 17:00
Zaterdag  9:00 – 13:00
Zondag  Gesloten